حفظ ارتباط و پاسخگویی به مشتریان جهت جلب رضایت آنها برای هر کسبوکاری بسیار مهم و حیاتی است. بهطوریکه عدم پاسخگویی مناسب به مشتریان ممکن است منجر به از دست دادن آنها شود. یکی از نیازهای ضروری هر کسبوکاری برای برقراری ارتباط و پاسخگویی به مشتریان، داشتن یک سرویس تلفن کارآمد است. امروزه بیشتر کسبوکارها در حال تغییر تلفنهای سنتی خود به سیستم تلفن ثابت VoIP هستند و این سرویس، انتخابی مناسب برای رستورانها و کافهها نیز خواهد بود. این سیستم مزایای متعددی دارد که به رستورانها و کافهها کمک میکند تا به بهترین نحو ارتباطات خود را مدیریت کنند.
رستورانداران میتوانند با استفاده از یک راهحل ارتباطی قوی مانند VoIP، به بهرهوری بیشتر، کیفیت خدمات بهتر و صرفهجویی در هزینه برسند. با استفاده از مزایای سیستم تلفنی VoIP، صاحبان این مشاغل میتوانند اعتبار خود را در بازار تثبیت کنند، روند کار خود را ارتقا دهند و خدمات درجه یک را به مشتریان خود ارائه دهند.
تلفن ثابت سازمانی ابری نکسفون مبتنی بر فناوری Hosted PBX بوده و به رستورانها و کافهها این امکان را میدهد تا بدون نیاز به خرید تجهیزات و سرور، سیستم تلفن ثابت خود را بر بستر اینترنت راهاندازی کرده و از امکانات متعدد این سرویس استفاده کنند. در ادامه به بررسی این امکانات و مزایا میپردازیم.
استفاده از یک سرشماره برای تمام شعب:
برخی رستورانها دارای شعب متعدد در سراسر کشور هستند و استفاده از یک سرشماره برای تمامی شعب ظاهری حرفهای و یکپارچه به آن میبخشد. تلفن سازمانی نکسفون بر بستر اینترنت بوده و هیچ وابستگی به خطوط تلفن ندارد. در نتیجه با حذف محدودیتهای جغرافیایی این امکان وجود دارد تا یک رستوران یا فستفود زنجیرهای بتواند از یک سرشماره برای تمام شعب خود در کشور استفاده کند.
تخصیص داخلی به تعداد کارکنان
یکی از مهمترین مسائل و دغدغههای رستورانها، ارسال سفارشات به مشتریان است که معمولا توسط پیکهای مجموعه صورت میگیرد. با استفاده از سرویس نکسفون پرو این امکان وجود دارد که به تعداد کارکنان و بهویژه رانندگان پیک، شماره داخلی تعریف کرد تا بتوان بهآسانی با آنها تماس گرفت و بر روند تحویل سفارش نظارت کرد. تخصیص داخلی بهآسانی و از طریق پنل مدیریتی نکسفون امکانپذیر است و نیازی به صرف هزینه اضافه نیست.
دسترسی آسان از طریق پنل تحتوب و اپلیکیشن
سرویس تلفن ابری نکسفون به آسانی از طریق پنل تحت وب و اپلیکیشن قابل دسترس است و در نتیجه برای دریافت و برقراری تماس به آیپی فون نیازی نیست. کارکنان رستورانها و کافهها میتوانند با هر دستگاه هوشمند (تلفن همراه، تبلت، لپتاپ و …) شماره داخلی خود را تنظیم کرده و با اتصال به اینترنت تمامی تماسها را با سرشماره ثابت برقرار و دریافت کنند.
تماس رایگان درونسازمانی
یکی دیگر از مزایای سیستم تلفن ویپ نکسفون، کاهش هزینههای ارتباطی است. چرا که تعرفه تماس در مقایسه با سایر اپراتورها تا ۵۰٪ ارزانتر بوده و همچنین کلیه تماسهای درونسازمانی رایگان است. در نتیجه تمامی تماسهایی که کارکنان با داخلی یکدیگر برقرار میکنند و یا تماسهای بین شعب کاملا رایگان خواهد بود. تصور کنید برای پیگیری ارسال هر سفارش با پیک موتوری مجبور به تماس با تلفن همراه او باشید، در چنین شرایطی هزینه تماس بسیار زیاد خواهد شد. اما با استفاده از نکسفون پرو، کلیه این تماسها رایگان خواهد بود.
سیستم تلفن گویا (IVR)
پاسخگویی سریع به مشتریان و راهنمایی درست آنها تاثیر مستقیمی بر رضایت آنها دارد. در صنعت رستورانداری، پاسخگویی به تمام تماس ورودی به خصوص در ساعات اوج مصرف غیرممکن است. با وجود یک سیستم تلفن گویا نه تنها با شیوهای مودبانه با تماسگیرنده برخورد میشود، بلکه با قابلیت تلفن گویا با پخش یک منوی صوتی خودکار و انتخاب از طریق صفحه کلید، مشتری به شخص مناسب هدایت میشود. این منوی گویا کاملا قابل سفارشیسازی است و میتوانید صدای دلخواه خود را ضبط کنید.
سیستم صندوق صوتی
نظرسنجی یکی از روشهای کاربردی برای ارزیابی سرویسدهی و کیفیت غذاها است. با استفاده از سیستم صندوق صوتی نکسفون میتوانید مشتریان را به ثبت نظر یا انتقاد و پیشنهاد از رستوران خود دعوت کنید. دسترسی به این پیامهای ضبط شده بهآسانی از طریق پنل مدیریتی نکسفون امکانپذیر است.
تلفن ابری نکسفون راهکار ارتباطی مطمئنی است که به راحتی از طریق پنل تحت وب و اپلیکیشن موبایل در دسترس است و علاوه بر کاهش هزینهها و بهبود روند پاسخگویی، امکانات جانبی متعددی نظیر تلفن گویا (IVR)، صندوق صوتی، سیستم گزارشگیری تماس و … را نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار میدهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از سرویس نکسفون پرو، لطفا فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.