نکسفون پرو
نکسفون پرو اولین تلفن ثابت سازمانی (VoIP) ابری (تلفن مجازی) در ایران است. این سرویس بر بستر فناوری Hosted PBX است و در نتیجه شرکتها و سازمانها به منظور دسترسی به تلفن سازمانی، هیچ نیازی به تجهیزات و سرور ندارند و تنها از طریق اینترنت و بستری امن و با استفاده از دستگاه تلفن، پنل وب و یا اپلیکیشن موبایل میتوانند از تلفن ثابت خود استفاده کنند. تنظیمات و امکانات تلفن ابری نکسفون نظیر تعریف و تخصیص داخلیها، تلفن گویا، فکس اینترنتی، مدیریت تماسها، صف تماس و … تنها از طریق یک پنل تحت وب و به راحتی صورت میگیرد.
فناوری Hosted PBX، یک مرکز تلفن تحت شبکه است که میزبانی آن برخلاف راهکار نکسفون پرایم، توسط سرویسدهنده VoIP صورت میگیرد. بنابراین تمام مسئولیت نگهداری از این سرویس به عهدهی ارائهدهنده سرویس Hosted PBX است. در نتیجه مشترک هیچگونه هزینهای برای خرید و نگهداری از تجهیزات نمیپردازد.
دلایل محبوبیت فناوری تلفن مجازی (تلفن ثابت ابری) برای استارتاپها و کسبوکارهای کوچک و متوسط این است که با تغییرات متعدد و پیاپی این سازمانها و همچنین بودجه محدود آنها سازگار است. یکی از مهمترین ویژگیهای نکسفون پرو کاهش هزینههای مکالمه و تجهیزات است. راهکار نکسفون پرو با پشتیبانی از پنل وب و اپلیکیشن موبایل، محدودیتهای جغرافیایی را به طور کامل حذف میکند و به عبارتی کاربران از هر نقطهای در کشور میتوانند با تلفن سازمانی خود با مشتریان یا شرکای خود در تماس باشند.
مزیتهای نکسفون پرو
کاهش هزینه تلفن تا ۷۰%

کاهش هزینه تلفن تا ۷۰%
با استفاده از سرویس ابری (مجازی) نکسفون پرو نه تنها سازمان شما از امکانات و خدمات بهتر و حرفهایتری بهرهمند میشود بلکه هزینههای ارتباطی سازمانتان تا ۷۰% کاهش پیدا خواهد کرد. این کاهش هزینه به دلایل زیر است:
- عدم نیاز به سختافزار اختصاصی و سرور و حذف هزینههای نگهداری
- کاهش هزینههای مکالمه تا ۶۰% در مقایسه با تعرفه شیوههای سنتی
- امکان تماس رایگان بین شعب و دفاتر مختلف کسبوکارها در سراسر کشور
- نصب و راهاندازی رایگان
قابلیت دسترسی به تلفن سازمانی با پنل وب و اپلیکیشن
پاسخگویی فعال و همیشگی یکی از ارکان بقا و تداوم فعالیت سازمانهای امروزی است. نکسفون پرو این امکان را فراهم آورده است تا همه کارکنان با انواع وسایل ارتباطی شامل موبایل، دسکتاپ و یا تلفن (IP Phone)، در هر مکان و هر زمان به تلفن ثابت سازمانی خود دسترسی داشته باشند.
این قابلیت نکسفون برای سازمانهای دارای نیروهای دورکار و فروش حضوری و سازمانهایی با شعب مختلف در سراسر کشور بسیار مناسب است.

پاسخگویی فعال و همیشگی یکی از ارکان بقا و تداوم فعالیت سازمانهای امروزی است. نکسفون پرو این امکان را فراهم آورده است تا همه کارکنان با انواع وسایل ارتباطی شامل موبایل، دسکتاپ و یا تلفن (IP Phone)، در هر مکان و هر زمان به تلفن ثابت سازمانی خود دسترسی داشته باشند.
این قابلیت نکسفون برای سازمانهای دارای نیروهای دورکار و فروش حضوری و سازمانهایی با شعب مختلف در سراسر کشور بسیار مناسب است.
قابلیت گسترش و به روزرسانی در لحظه

قابلیت گسترش و به روزرسانی در لحظه
نرخ رشد یک کسبوکار (به خصوص استارتاپها) در کوتاهمدت به صورت دقیق قابل پیشبینی نیست. سرویس تلفن ابری نکسفون پرو بسیار مقیاسپذیر بوده و در صورت نیاز، اضافه و یا کم کردن تعداد داخلی و امکانات، بهسادگی و بدون نیاز به نیروی فنی و با چند کلیک در پنل مدیریتی این سرویس قابل انجام است و نیاز به صرف هزینهی جداگانه برای هر سرویس ارتباطی ندارد.
همچنین جابهجایی و تغییر مکان سرویس تلفن سازمانی نکسفون به راحتی و به صورت رایگان انجام میگیرد و هیچ نگرانی بابت از دست رفتن شماره ثابت سازمان وجود نخواهد داشت.
امکانات جانبی متعدد نظیر تلفن گویا و …
سرویس تلفن ابری (مجازی) نکسفون پرو با داشتن امکانات جانبی متعدد، ارتباطی یکپارچه و جامع برای سازمان فراهم میآورد. این سرویس، پلتفرمی شامل تماس تلفنی، تلفن گویا، ایمیل، فکس آنلاین و کنفرانس صوتی را در اختیار شما قرار میدهد و کمک شایانی در راستای افزایش بهرهوری و چابکی کسبوکارها خواهد کرد.
وجود این امکانات متعدد در یک سرویس علاوه بر کاهش هزینهها، امکان یکپارچگی دادهها و گزارشات سازمان را فراهم میآورد.

سرویس تلفن ابری (مجازی) نکسفون پرو با داشتن امکانات جانبی متعدد، ارتباطی یکپارچه و جامع برای سازمان فراهم میآورد. این سرویس، پلتفرمی شامل تماس تلفنی، تلفن گویا، ایمیل، فکس آنلاین و کنفرانس صوتی را در اختیار شما قرار میدهد و کمک شایانی در راستای افزایش بهرهوری و چابکی کسبوکارها خواهد کرد.
وجود این امکانات متعدد در یک سرویس علاوه بر کاهش هزینهها، امکان یکپارچگی دادهها و گزارشات سازمان را فراهم میآورد.
ویژگیهای مدیریتی (Admin) نکسفون پرو
- تهیهی گزارش از تماسهای سازمان
- تعریف صف تماس
- ایجاد گروههای تماس
- امکان پرداخت صورتحساب بهصورت آنلاین
- قابلیت گسترش و بروزرسانی در لحظه
- امکان دسترسی به ریز مکالمات
- تعریف و تخصیص داخلی
- تعریف هفته کاری و روزهای خاص
- انتقال و جابجایی آسان و رایگان
- ایجاد دفترچه تلفن
- ضبط مکالمات و دانلود آنها
- آپلود و تنظیم صوت IVR
- دسترسی به پنل ادمین از راه دور
- تهیه گزارش CDR
- ایجاد محدودیت برای تماسهای اشخاص
ویژگیهای کاربری (User) نکسفون پرو
- پنل کاربری و تماس با پنل تحت وب
- برقراری و دریافت تماس از طریق اپلیکیشن
- برقراری و دریافت تماس از همه نقاط کشور
- دریافت تماسهای همزمان نامحدود
- دسترسی از طریق اینترنت همراه و ثابت
- امکان ایجاد Call Forwarding و Call Waiting
- سیستم پاسخگویی خودکار
- صندوق پستی صوتی
- دریافت و پخش پیغام صوتی
- امکان انتقال تماس
- امکان ایجاد کنفرانس صوتی
- چت سازمانی
- انتقال فایل و فضای ذخیرهسازی نامحدود
- فکس اینترنتی تحت وب
- دسترسی به دفترچه تلفن
ابزارهای مکالمه و روش استفاده کاربران از سرویس نکسفون پرو

آیپی فون
آیپی فونها قابلیت دریافت صدای آنالوگ و تبدیل و انتقال آن روی بستر شبکه و بالعکس را دارند و همچنین به دلیل استفاده از کدکهای گوناگون، کیفیت و شفافیت صدای بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار میدهند.

اپلیکیشن نکسفون
اپلیکیشن مخصوص نکسفون برای برقراری تماسهای فردی و گروهی از طریق تلفن همراه طراحی و قابلاستفاده است. این اپلیکیشن برای استفاده روی سیستمعاملهای iOS و android در دسترس مشترکین این شرکت است.

پنل تحت وب (فیوژن)
این پنل کاملترین ابزار استفاده از سرویس است. بدون نیاز به دانلود و نصب برنامه یا درایورهای اضافه، تنها با استفاده از یک هدست امکان تماس تلفنی و استفاده از تمام امکانات نکسفون برای مشترک فراهم خواهد شد.
تعرفه مکالمه سرویس نکسفون


برخی از مشتریان نکسفون







































