سیستم تلفن آیپی (IP Phone) چیست و چه مزایایی برای کسبوکارها دارد؟
کسبوکارها سالیانه هزینهی زیادی را صرف نیازهای ارتباطی سازمان میکنند. آیا به دنبال راهکاری هستید که با استفاده از یک…
ادامه مقاله
اصلاحات رایج در UCaaS که لازم است بدانید
تکنولوژی همواره در حال پیشرفت است و حتی اگر سیستم ارتباطی سازمان خود را ارتقا داده باشید، باز هم ممکن…
ادامه مقاله
قابلیت مسیریابی تماس چگونه به حرفهای تر شدن کسبوکارهای کوچک کمک میکند؟
داشتن یک تجارت کوچک و رقابت با شرکتهای بزرگ کمی دلهرهآور است، چرا که شرکتهای بزرگ دارای منابع، کارکنان، محبوبیت…
ادامه مقاله
چه تفاوتی میان Call Forwarding و Call Transfer وجود دارد؟
یکی از مهمترین چالشهای پیش روی هر کسبوکاری، راهاندازی یک مرکز تماس کارآمد و پیشرفته است تا بتواند پاسخگوی مشتریان…
ادامه مقاله
نرمافزارهای موردنیاز مرکز تماس (Call Center) کدام است؟
سازمانها در سراسر جهان همواره در تلاشند تا با استفاده از نرمافزارها و امکانات مدرن، فرآیند پاسخگویی به مشتریان و…
ادامه مقاله
انواع فناوری VoIP کدامند و هر کدام چه ویژگیها و مزایایی دارند؟
امروزه کسبوکارهای زیادی به فناوری VoIP روی آوردهاند و انواع مختلف سیستم VoIP جایگزین تلفنهای سنتی شدهاند. سیستم تلفنی VoIP…
ادامه مقاله
تلفن VoIP برای مشاورین املاک و آژانسها چه مزایایی دارد؟
در صنعت املاک، مشاورین همواره در تلاشند تا با ارائه مزایای رقابتی، مشتریان بیشتری را جذب کنند. در چنین بازار…
ادامه مقاله
چگونه میتوان از سیستم VoIP برای بهبود استراتژی بازاریابی استفاده کرد؟
محبوبیت تکنولوژی VoIP بهسرعت در حال افزایش است و کسبوکارهای زیادی به این تکنولوژی روی آوردهاند. در سالهای اخیر، فروش…
ادامه مقاله