روشها و نوع فعالیتهای سازمانها در مقایسه با گذشته تغییرات اساسی کرده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی کارمندان خواستار کار کردن در محیطهایی با انعطاف بیشتر و روشهای سادهتری برای انجام امور هستند. برای مثال ممکن است محل کار در آینده یک دفتر فیزیکی و به شکل امروزی نباشد، بلکه همانطور که تاحدی امروز نیز شاهد آن هستیم، کارمندان بسیاری از خانه یا هر محل دیگری خارج از محیط رسمی کار در حال انجام وظایف شغلی خود باشند.
کسبوکارهای درحالتوسعه که چشمانداز مشخصی در آینده برای خود متصور شدهاند، برای پیشرفت و بقا در بازار آینده، باید این اصل مهم را در نظر بگیرند که نسلی بعدی که وارد بازار کار خواهند شد که بدون ابزار هوشمند متصور نمیشوند. پس برای موفقیت و استفاده از پتانسیل نیروی انسانی تا جایی که ممکن است باید از فناوریهای نوین بهره گرفت.
یکی از فناوریهایی که به این نیاز پاسخ میدهد، سرویس تلفن ثابت سازمانی نکسفون است. محصولی که میتواند ارتباطات سازمانی نوین را برقرار کند و چالش ارتباط پایدار بین کارکنان را در نقاط جغرافیایی مختلف حل نماید. در همین راستا، در این نوشته یکی از مهمترین ویژگیهای راهکار نکسفون پرو را بررسی میکنیم.
دسترسی
دسترسی و استفاده از راهکار نکسفون پرو از هرجایی که به سرویس اینترنت مجهز باشد ممکن است. این ویژگی تحول عظیمی در دنیای تجارت به شمار میآید. این بدان معناست که از هر نقطهای در کشور امکان دسترسی به تلفن سازمانی و ارتباط با داخلیها و مشتریان وجود دارد. شاید بپیرسید که این امر چگونه ممکن میشود. دلیل این امر این است که سطوح دسترسی و استفاده از نکسفون پرو به دستگاه تلفن محدود نمیشود. نکسفون پرو از طریق دستگاه تلفن همراه، تبلت، لپتاپ و به طورکلی انواع سیستمعامل ها قابل استفاده است و همین پشتیبانی نکسفون از کلیه دستگاهها باعث میشود که در همه جا در دسترس باشد.
اما این ویژگی برای چه سازمانهایی مناسب است؟ در زیر برخی از نمونههایی که میتوانند از مزیت همیشه دردسترس بودن تلفن سازمانی نکسفون بهرهمند شوند، آمده است.
کسبوکارهایی با شعب متعدد
برای مثال سازمانی را در نظر بگیرید که دارای چندین شعبه، در شهرها و استانهای مختلف در سراسر کشور است. نکسفون پرو این دسته از کسبوکارها را قادر میسازد تا فارغ از محدودیتهای جغرافیایی داری یک پیششمارهی واحد باشند، به رایگان با شعب خود در تماس باشند و کلیه شعب تنها با یک پیششماره با مشتریان تماس بگیرند.
کسبوکارهایی با کارمندان دورکار
دورکاری به معنی انعطافپذیری برای کار از هرجایی خارج از دفتر است، چه به دلیل سفر یا فاصله از دفتر کار و یا انتخاب شخصی. کسبوکارهایی که دارای نیروی دور کار هستند، با بهرهگیری از نکسفون پرو میتوانند به هر کارمند یک داخلی اختصاص دهند که از طریق اپلیکیشن و یا پنل تحت وب نکسفون پرو، از همهی امکاناتی که کارمندان در داخل دفتر دارند بهرهمند گردند.
به این ترتیب مدیران و صاحبان کسبوکار نیز از راه دور نیز میتوانند به تمام راههای ارتباطی دسترسی داشته باشند و به نظارت کارمندان خود بپردازند.
کسبوکارهایی با نیروی فروش حضوری
برخی از کسبوکارها دارای نیروهای متعدد ویزیتور هستند که نیاز است همواره در خارج از سازمان حضور داشته باشند و به فروش محصولات و خدمات سازمان مشغول باشند. اغلب اوقات هزینههای ارتباطی این افراد و سازمانها بسیار زیاد میشود. نکسفون به این سازمانها کمک میکند که به هرکدام از این ویزیتورها شمارهای داخلی اختصاص دهند و به رایگان با آنها در تماس باشند.
کسبوکارهای دارای خدمات پس از فروش
برخی از کسبوکارها به منظور خدمات پس از فروش و تحویل محصول درب منزل، دارای نیروهایی هستند که در محل مشتری حاضر شده و خدمات حضوری ارائه میدهند. این نیروها میتوانند با سرویس نکسفون با موبایل خود با مشتری در تماس باشند و از سرشماره سازمان برای برقراری تماس استفاده نمایند و سازمان نیز می تواند با سرویس نکسفون به راحتی و تنها با شماره گیری داخلی فرد با او در تماس باشد. این امر باعث ایجاد حس اعتماد در مشتریان و کاهش هزینهها برای سازمان خواهد شد.
کسبوکارهای کوچک و استارتآپها
بسیاری از استارتآپها در ابتدا ممکن است در مکان فیزیکی خاصی مستقر نباشند و کارکنان این کسبوکارها ممکن است هر کدام وظایف و کار خود را در مکان خاص خود انجام دهند. این کسبوکارها در عین حال نیاز دارند که همواره با یکدیگر و مشتریانشان با کمترین هزینه در ارتباط باشند. نکسفون به این سازمانها کمک میکند که با داشتن سرشمارهای ثابت اعتبار کسبوکار خود را افزایش دهند و از هر نقطهای در کشور با مشتریانشان در تماس باشند.
راهکار نکسفون پرو بر اساس فناوریهای مبتنی بر ابر طراحی شده است. فناوری ابر به طور مستمر اثربخشی کار از راه دور را بهبود میبخشد. نکسفون پرو شامل ابزارهایی است که بهراحتی دسترسی را تسهیل میکنند و ارتباطات و تعاملات را ساده میکنند. علاوه بر گزینههای ارتباط تلفنی و پیامرسانی، این برنامهها به برقراری ارتباط و همکاری از طریق به اشتراکگذاری محتوا نیز میپردازد.
بسیاری از سازمانها در حال استقرار ارتباطات مبتنی بر ابر – ترکیبی از صوت، متن، محتوا، و ویدیو – هستند. پشتیبانی و دسترسی کارمندان و مدیران از راه دور به سرویس تلفن سازمانی ویژگی مهم است که میتواند در مدیریت کسبوکارها تحول ایجاد کند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از سرویس نکسفون پرو و ویژگیهای آن به سایت نکسفون مراجعه کنید و یا با شمارههای ۹۱۰۷۷۷۷۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.