چرا باید سراغ نسل جدید تلفن‌ سازمانی برویم؟

چرا باید سراغ نسل جدید تلفن‌های سازمانی برویم؟

توسعه‌ی فضای ابری Cloud-based و ترویج آن میان افراد و سازمان­‌ها  تاکنون تأثیر عمیقی بر حوزه‌ی کسب‌وکار داشته است و حرکت سازمان‌ها به سمت استفاده از این فضا در راستای تسهیل امور ارتباطی، انقلابی در امکانات و ویژگی‌های تلفن سازمانی پدید آورده ‌است. دستیابی به راه‌حلی ارزان و جامع برای تمام نیازهای ارتباطی، کاهش چشمگیر هزینه‌های ثابت و جاری، افزایش روحیه‌ی کار تیمی و چابک‌تر شدن سازمان، مدیریت آسان و پایداری بالا برخی از مزایای این راه‌حل جدید است. با این‌حال بسیاری از شرکت‌ها هنوز نتوانسته‌اند به این فضا و روش‌های جدید ارتباطی اعتماد کنند و هنوز از روش‌های پرهزینه و ناکارآمد مانند شبکه‌های PSTN، سیم‌های مسی و کابل‌های درهم‌پیچیده استفاده می‌کنند.

به واسطه اهمیت نوآوری و استفاده از ظرفیت‌­های موجود، شرکت رسپینا با پیش‌بینی دقیق و در نظر گرفتن نیازهای ارتباطی آتی برای دست‌یابی به راه‌حلی جامع و امن سرمایه‌گذاری و تحقیقات تئوری و عملی خود را در این زمینه آغاز کرد. رسپینا پس از سال‌ها تلاش مستمر در زمستان ۹۶ سرویس جدید خود با نام نکسفون را معرفی کرد و از پلتفرم ارتباطی امن مبتنی بر Hosted-PBX خود رونمایی کرد. امروز مفتخریم که سازمان‌ها و شرکت‌های بسیاری با اعتماد به نام رسپینا و متخصصان حوزه‌ی تلکام این شرکت، ارتباطات خود را به رسپینا سپرده­‌اند.

تلفن ثابت سازمانی نکسفون

 

نکسفون، راه­کار نوین برقراری ارتباط

تلفن‌ سازمانی نکسفون راهکاری نوین، هوشمند و یکپارچه مبتنی بر فضای ابری در جهت غنی‌سازی راه‌های ارتباطی است که از طریق یک پلتفرم امن و قابل‌اعتماد به تسهیل کار تیمی و ارتباط مؤثرتر کمک می‌کند. نکسفون بر خلاف PBX های سنتی که بر روی یک سیستم عامل اختصاصی و محدود عمل می کنند، بر اساس ویژگی های نرم افزاری با قابلیت توسعه و با استفاده از زیرساخت و سخت افزارهای قدرتمند پایه‌گذاری شده است. استفاده از راهکارهای انعطاف‌پذیر نکسفون می‌تواند نگرش سازمان‌ها به کار تیمی و ارتباط با خارج از سازمان را تغییر دهد. بدون شک امروزه نکسفون کامل‌ترین راه­کار تلفن سازمانی و درعین‌حال ساده‌ترین روش برای برقراری ارتباط در داخل و خارج از سازمان است.

 

اطمینان و امنیت سرویس

نکسفون با هدف تداوم و کیفیت در روش‌های ارتباطی کار خود را آغاز کرد و امروز با به‌ کارگیری راهکارهای استراتژیک و لایه‌های پیچیده‌ی ‌امنیتی، زیرساخت‌های امن و بهره‌مندی از کارشناسان متخصص و توانمند، متعهد به حفظ امنیت و نگهداری اطلاعات و کیفیت خدمات است. متخصصان نکسفون به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته در همه‌ی روزهای سال در حال مراقبت و بررسی کیفیت خدمات ارائه‌ شده‌ هستند.

 

کیفیت

تلفن‌ سازمانی نکسفون علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگی‌ها و امکانات یک PBX Hosted، مجموعه‌ای از ابزارهای ارتباطی در سطح استاندار جهانی را ارائه می‌کند و در حقیقت، هر کدام از راهکارهای نکسفون برای ارائه‌ی بهترین و باکیفیت‌ترین ارتباطات تجاری طراحی شده‌ است. مرکز عملیات پیشرفته، کلید موفقیت نکسفون است. کیفیت خدمات و پایداری سرویس در قلب زیرساخت و فن‌آوری نکسفون نهادینه ‌شده است.

 

نصب و راه‌اندازی ساده   

نصب و راه‌اندازی سرویس تلفن‌ سازمانی نکسفون بسیار آسان است. کارشناسان ما در کوتاه­ترین زمان ممکن حساب‌ کاربری و سرویس مشترک را فعال می‌کنند و دسترسی‌های مورد نیاز را در اختیار کارمندان سازمان قرار می‌دهند.

پس از راه‌­اندازی سرویس در صورت بروز هرگونه سؤال و یا ابهام کافیست به مستندات و دستورالعمل­‌های استفاده از سرویس مراجعه کنید. در هر زمان که نیاز داشته باشید کارشناسان‌ نکسفون، برای آموزش و رفع ابهامات پاسخ­گوی مشترکین هستند و همچنین در صورت نیاز در محل مشترک حاضر می‌شوند و ضمن ارائه‌ی آخرین آموزش‌های لازم  برای رفع مشکلات استفاده از سرویس قدم به قدم همراه خواهند بود.

 

استفاده و دسترسی آسان

تلفن‌ سازمانی نکسفون برای برقراری تماس صوتی و تصویری (Voice and video calls) با بالاترین کیفیت و همچنین بهره‌بری از ابزارهای ارتباطی متنوع از طریق آی‌پی فون‌ها (IP phone)، پنل وب و از طریق مرورگرها (WebRTC) و امکان استفاده در دسکتاپ کامپیوترهای شخصی و همچنین سافت‌فون (soft phone)  قابل‌دسترسی و مدیریت است.

آی‌پی فون‌ها قابلیت دریافت صدای آنالوگ و تبدیل و انتقال آن روی بستر شبکه و بالعکس را دارند و به‌ دلیل استفاده از کدک‌های گوناگون، کیفیت و شفافیت صدای بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. اما اگر مشترک به هر دلیلی تمایل به خرید گوشی‌های آی‌پی فون نداشته باشد، بهترین راه استفاده از سافت‌فون soft phone یا دسترسی از طریق ‌ پنل وب و مرورگرها (WebRTC) است. اپلیکیشن نکسفون  بر روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ قابل استفاده است و به دلیل سهولت استفاده، راه‌اندازی سریع و از همه مهم‌تر هزینه پایین، سافت‌فون‌ها انتخاب بسیاری از کاربران است.

 

پشتیبانی

نکسفون با استفاده از تجربه‌ی غنی رسپینا در مشتری‌مداری و درک این موضوع که نیازمندی‌های سازمان‌های مختلف بر اساس نوع صنایع و ابعاد آن‌ها متفاوت است، حمایت‌های فنی خود را در همه‌ی ابعاد گسترش داده است تا بتواند نیازهای منحصربه‌فرد و خاص هر مشترک را رفع نماید. تیم پشتیبانی تلفن سازمانی نکسفون از مرحله‌ی آماده‌سازی سرویس تا پاسخگویی به سؤالات و حل مشکلات آن‌ها در هر قدم درکنار مشترک است.

برای مشاوره رایگان می‌توانید فرم مشاوره را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *