سوالات متداول


برای دریافت سرویس نکسفون، می‌توانید:

 1- در همین سایت، به صفحه ثبت سفارش رفته و پس از تکمیل اطلاعات، منتظر تماس همکاران ما باشید.

 2- با شماره تلفن 91070000 تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات، سفارش خود را ثبت نمایید.

تلفن‌های سازمانی به دودسته‌ی VoIP و non-VoIP تقسیم می‌شوند و تلفن‌های VoIP به دو بخش SIP Trunk و Hosted PBX، سرویس تلفن ثابت نکسفون با در نظر گرفتن نیاز شرکت‌ها هر دو سرویس را ارائه می‌دهد. با این تفاوت که نیاز سازمان‌ها به پشتیبانی و تجهیزات از سمت شرکت رسپینا و نکسفون مرتفع می‌گردد.

مرکز تلفن ثابت نکسفون قادر به پوشش دهی کل کشور است.

  به ازای هر یک دقیقه مکالمه دو طرفه‌ همزمان 100k پهنای باند لازم است و با زیاد شدن تماس‌های همزمان این مقدار افزایش می یابد. 

بله. با استفاده از دستگاه ATA می‌‌توان Phone را به IP Phone تبدیل کرد. از طرفی شاید بهترین راه برای استفاده از تلفن‌‌های آنالوگ، VoIP Gateways باشد. VoIP Gateways، عملکرد ATA را دارد با این تفاوت که آن‌ها برای پشتیبانی از چند پورت طراحی و تولید شده‌اند.

نکسفون دو نوع سر شماره دارد: ۹۱۰۷  که سرشماره استان تهران است و سرشماره 0۹۴۲۶۰ که سرشماره کشوری بوده و در صورت طی فرآیندهای لازم اداری، قابل انتقال به هر استانی بدون تغییر پیش شماره خواهد بود.این دو سر شماره در تعرفه مکالمه تفاوت های ریالی با یکدیگر دارند.

اشخاص حقوقی ، تصویر آخرین روزنامه رسمی و تصویر کارت ملی مدیرعامل و افراد حقیقی تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه، در نهایت احراز هویت حضوری و امضا قرارداد و فرم درخواست سرویس، توسط اشخاص حقیقی و حقوقی الزامی است.

تعرفه مکالمه هر سرویس روی سایت نکسفون درج شده‌است. جهت پرداخت قبوض فاکتور روی پنل نکسفون مشترکین قرار می گیرد، پرداخت قبوض نیز از روی پنل امکان پذیر است.

در خصوص مواردی که مربوط به API است نیاز است در ابتدا درخواست مشترکین مطرح گردد سپس توسط تیم فنی نکسفون مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ مربوطه ارائه می گردد.