بلاگ

کیفیت اولین تماس (FCR) چیست؟

کیفیت اولین تماس (FCR) یا First Call Resolution درصد تعداد تماس های موفق پشتیبانی واحدها به مشتریانی است که  در…
ادامه مقاله

توزیع خودکار تماس (Automatic Call Distribution) در تلفن‌های مجازی چیست؟

توزیع خودکار تماس (Automatic Call Distribution) یا به‌اصطلاح ACD یک ویژگی تلفن مجازی است که به‌طور خودکار تماس‌ها را به…
ادامه مقاله

میانگین رسیدگی به هر تماس (Average Handle Time) چیست و چگونه زمان آن را کاهش دهیم؟

در تلفن‌های سازمانی میانگین زمان رسیدگی به هر تماس (Average Handle Time) یا به‌اصطلاح AHT، یکی از مهم‌ترین معیارهای مرکز…
ادامه مقاله

CPaaS چیست و چگونه کار می‌کند؟

(CPaaS)Communications Platform as a Service یک سرویس مبتنی بر ابر است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از APIها…
ادامه مقاله

آیا استفاده از تلفن‌های مجازی (تلفن ابری) امن است و چگونه می‌توان از امنیت آن‌ها مطمئن شد؟

بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ به جای استفاده از خطوط تلفن سنتی، از فناوری جدید تلفن‌های مجازی (تلفن ابری) برای ارتباط…
ادامه مقاله

چرا مرکز تلفنی ابری (cloud call center) یک انتخاب مناسب برای سازمان‌هاست؟

مرکز تلفنی ابری (cloud call center) می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای پشتیبانی مشتریان و ارتباطات در سازمان باشد که…
ادامه مقاله

تلفن مجازی و تاثیر آن بر وفاداری و ارتباط با مشتریان

تلفن مجازی یک بستر ارتباطی است که تماس‌های شما را از طریق اتصال به اینترنت انجام می‌دهد و به کاربران…
ادامه مقاله

انواع تلفن‌های VoIP و دستگاه‌های آن کدامند؟

تلفن‌های VoIP دستگاه‌هایی هستند که با استفاده از LAN (شبکه محلی) یا اینترنت به سیستم تلفن IP و سرور متصل…
ادامه مقاله