بلاگ

راهنمای انتخاب سرویس تلفن ثابت سازمانی

تلفن مهم‌ترین ابزار ارتباطی یک کسب‌وکار با مشترکان است. هر کسب‌وکاری که قطع شدن سیستم تلفن را تجربه کرده باشد،…
ادامه مقاله

سیپ ترانک (SIP Trunk) چیست و چه مزایایی دارد؟

سیپ (SIP) مخفف Session Initiation Protocol بوده و به زبان ساده یک پروتکل جهت برقراری مکالمه بر بستر شبکه است.…
ادامه مقاله

Hosted PBX، سرویس تلفن اینترنتی مناسب برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک

روش‌های ارتباط مشتریان با کسب‌و‌کار و بالعکس به هیچ وجه نباید دست‌کم گرفته شود. این ارتباطات تاثیر زیادی بر ایجاد…
ادامه مقاله

انواع سرویس‌های تلفن ثابت ویژه سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها

در دهه‌های اخیر، سیستم‌های تلفنی تجاری متنوع و پیچیده‌ای به بازار عرضه‌شده‌اند. در همین زمان سیستم‌های چندخطی سنتی به تلفن‌های…
ادامه مقاله

۷ مزیت استفاده از تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر Hosted PBX

سیستم تلفن سازمانی، نقش تعیین‌کننده‌ای در بهره‌وری سازمان دارد و به دلیل کاربرد آن در ارتباط با مشتریان، در رضایت…
ادامه مقاله

نسل جدید تلفن سازمانی، یک ضرورت برای کسب‌و‌کارهای امروزی

پیشرفت سریع فناوری و بهره‌گیری از آن در راستای تسهیل امور ارتباطی، انقلابی در امکانات و ویژگی‌های سرویس‌های تلفن سازمانی…
ادامه مقاله

نکسفون پرو چگونه به کاهش هزینه‌های سازمان شما کمک می‌کند؟

نکسفون پرو یک سرویس تلفن ثابت سازمانی ابری با کیفیت است که علاوه بر امکانات بیشتر، منجر به کاهش هزینه‌ها…
ادامه مقاله

اینفوگرافیک ۱۰ دلیل برای مهاجرت به Hosted-PBX

سیستم‌های تلفن سازمانی سنتی نیاز به استقرار تجهیزات پیچیده‌ در سازمان دارد و در صورت نیاز به نصب یک ویژگی…
ادامه مقاله