Hosted VoIP و ارتقا سطح مشتری مداری (پنج مزیت این فناوری برای مراکز تماس)

Hosted VoIP و ارتقا سطح مشتری مداری

امروزه مشتریان راضی یکی از مهمترین مزیت‌های رقابتی یک سازمان هستند و هر کسب‌وکار برای بقا در بازار رقابت باید تمام تلاش خود را برای کسب‌ رضایت مشتریانش به کار گیرد. توسعه‌ی اینترنت موجب شده است که مشتریان به روش‌های متنوع و بیشتری با کسب‌وکارها در تعامل و ارتباط باشند. در واقع مشتریان تنها خواستار ارائه‌ی خدمات نیستند، بلکه خدمات پس از فروش و پشتیبانی شبانه‌روزی نیز از انتظارات اصلی آن‌ها است. اغلب کسب‌وکارها جهت ارتقا سطح مشتری مداری خود تعداد نیروی بیشتری استخدام می‌کنند یا تجهیزات مرکز تماس خود برای برآورده کردن نیاز مشتریان توسعه می‌دهند. با این حال، یک راه‌حل نوآورانه نیز برای دستیابی به این اهداف وجود دارد و آن نیز استفاده از فناوری‌های جدید در پاسخ‌گویی به مشتریان است. فناوری جدید Hosted PBX انقلابی در صنعت VoIP به شمار می‌آید. انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری این سرویس، کسب‌وکارها را قادر می‌سازد به‌طور مداوم خدمات مشتری مداری خود را ارتقا دهند. در این مقاله ۵ ویژگی فناوری Hosted VoIP برای مراکز تماس سازمان را بیان می‌کنیم.

  • ارائه‌ی خدمات به‌صورت ۲۴ ساعته

برآورده کردن نیازها و نگرانی‌های مشترکین باید در سریع‌ترین زمان پاسخ داده شود. مشترک باید بتواند حتی پس از ساعات کاری و در روزهای تعطیل هفته نیز مشکلات خود را برطرف کند. سرویس تلفن مبتنی بر Hosted PBX این امکان را فراهم می‌کند تا کارشناسان مرکز تماس بدون حضور در شرکت، روی تلفن همراه خود با مشترکین در ارتباط باشند. همچنین این امکان برای مدیران فراهم است که از این تماس‌ها جهت تضمین کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکین گزارش تهیه نمایند.

  • کاهش پرداختی قبوض تلفن

به علت رقابتی بودن فضا بین ارائه دهندگان سرویس Hosted VoIP و هزینه‌های کمتر این فناوری، تعرفه‌های Hosted PBX مقرون‌به‌صرفه تر از هزینه‌های مخابراتی است. تعرفه این سرویس‌ها به اپراتور ارائه‌‌دهنده آن بستگی دارد ولی معمولاً هزینه‌های تماس درون شبکه رایگان و تعرفه‌ها کمتر از سرویس مخابراتی محاسبه می‌شود. به‌طورکلی استفاده از Hosted PBX  به‌شدت هزینه‌های جاری یک کسب‌وکار را کاهش می‌دهد.

تلفن ابری نکسفون

  • هیچ تماسی از دست نخواهد رفت

تنظیمات دقیقی که برای ایجاد صف و مسیریابی که در سرویس تلفن مبتنی بر Hosted PBX وجود دارد، تضمین این اصل است که هیچ تماسی از دست نخواهد رفت. علاوه بر این، تمام تماس‌های ورودی ضبط می‌شود و در صورت از دست رفتن تماس به کارشناسان و مدیران اعلام خواهد شد. به این معنی است که بهره‌وری کارمندان و کیفیت ارائه خدمات تلفنی به مشتریان به‌شدت افزایش پیدا می‌کند.

  • مقیاس‌پذیری

فناوری Hosted PBX خود را با نیاز و ملزومات کسب‌وکار در اسرع وقت تطبیق می‌دهد. برای مثال اگر در فصلی تعداد تماس‌های ورودی بیشتر شود، می‌توان هم‌زمانی را در اسرع وقت افزایش داد. اگر تعداد کارکنان سازمان تغییر کند، حذف و اضافه هر داخلی با چند کلیک در پنل Hosted VoIP بدون نیاز به دانش فنی قابل انجام است. به این صورت مرکز تلفن کسب‌وکار با نیاز مشترک تطبیق می‌یابد.

  • کیفیت بالای تماس‌ها

کیفیت صوت در سرویس تلفن Hosted PBX به‌صورت HD است. در هر تماس صوتی با کیفیت HD ، اطلاعات دقیق‌تر و بیشتری برای پردازش مغز ارائه می‌شود که روی عکس‌العمل و تصمیم‌ها اتخاذ شده تأثیر مستقیم می‌گذارد. تأثیر کیفیت HD زمانی قابل درک است که تماس تلفن بین دو نفر با زبان متفاوت برقرار می‌شود.

مشتری مهمترین سرمایه‌ی یک کسب‌وکار است. هر کسب‌وکار باید الویت اول خود را مشتریان فعلی خود قراد دهد. طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۲ انجام شد ۹۲% افراد اعلام کردند که برای دریافت خدمات از یک سازمان به تجربه‌ی دیگران توجه خواهند کرد. با ارائه‌ی خدمات عالی به مشتریان، کسب و کارها می‌توانند اعتبار خود را در چشم مصرف کنندگان بهبود ببخشند و درصد حفظ و جذب مشتری را افزایش دهند. شرکت رسپینا با بررسی تاثیر VoIP سازمانی بر مشتری مداری، سرویس تلفن ثابت سازمانی خود را با تکیه بر فناوری Hosted PBX و SIP Trunk  به بازار ارائه کرده است. نکسفون با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری VoIP با ارائه‌ی دو راهکار برای انواع کسب‌وکارها ارائه می‌شود. سرویس تلفن سازمانی نکسفون پرو با بهره‌گیری از فناوری Hosted PBX می‌تواند با کاهش هزینه و افزایش کیفیت مرکز تماس تحولی در روش مشتری مداری هر کسب‌وکار ایجاد نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *