با سرویس تلفن ثابت ابری (Cloud) هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.

استفاده از سیستم تلفن ابری نکسفون

تصور کنید یکی از بهترین مشتری شما به مشکلی برخورده است و تنها یکی از کارمندان شما می‌تواند این مشکل را حل کند. شما داخلی او را شماره گیری می‌کنید، خط بسته است. با شماره تلفن همراه او تماس می‌گیرید اما پاسخی دریافت نمی‌کنید. در همین حال، مشتری هنوز منتظر پاسخ‌ از سمت شرکت شماست.

در زمان‌هایی مانند مثال بالا، وقتی که سعی دارید از سمت کسی که در دفتر حضورر ندارد پاسخ دریافت کنید استفاده از سیستم مبتنی بر ابر بهترین ایده است. در سناریو بالا، مقصر کارمند نیست بلکه یک تیم مقصر عدم پاسخگویی به مشتری است چرا که ابزار لازم برای انجام کار را ندارند. بدون دسترسی به یک سرویس VoIP ابری، ممکن است خدماتی که مشترک از کسب‌وکار انتظار دارد فراهم نشود. در عصر تکنولوژی، مشتریان از کسب‌وکارها انتظار دارند که در هرساعت از شبانه‌روز با استفاده از هر کانال ارتباطی پاسخگو و حل کننده‌ی مشکلات آن‌ها باشد. زمانی که یک کسب‌وکار از سرویس تلفن ابری استفاده می‌کند، سرویس تلفن یکپارچه خواهد شد و از هرجایی دسترسی به کارمندان قابل پیگیری و میسر است. با سرویس تلفن سازمانی ابری دیگر لازم نیست کارمندان همیشه پشت میز خود باشند. آن‌ها می‌توانند با مسیریابی درست، تلفن‌های خود را مدیریت نمایند. با این کار میزان قابل‌توجهی از تعداد تماس‌های از دست رفته کاهش پیدا می‌کند، بهره‌وری افزایش و خدمات مشتری مداری بهبود می‌یابد.

برای شرکت‌های بی‌شماری، سیستم تلفن تنها راه ارتباط با مشتریان است. با استقرار و راه‌اندازی سرویس‌‌های سنتی تلفن در محل دفترکار، درصورت عدم حضور کارمندان در محل، بهره‌وری و فروش از دست خواهد رفت چراکه راه ارتباط با مشتری قطع می‌شود. اغلب زمانی که کسب‌وکار در شرایط سخت قرار می‌گیرد صاحب کسب‌وکار به مزیت سیستم‌های VoIP مبتنی بر ابر پی می‌برند. زمانی که سیستم تلفن روی ابر میزبانی می‌شود، می‌توان از هر جا به سیستم تلفن دسترسی کامل داشت و درنتیجه هرگز تماسی از دست نخواهد رفت.

تلفن ابری نکسفون

در حال حاضر کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از سرویس نکسفون پرو (محصول شرکت رسپینا) از ویژگی‌های سرویس تلفن ابری بهره ببرند. با استفاده از امکاناتی مانند call forwarding و دسترسی از طریق اپلیکیشن و پنل تحت وب می‌توانند خدماتی که مشترکین هر کسب‌وکار استحقاق آن را دارند، ارائه دهند. از طرف دیگر در میان تمام چیزهایی که یک کسب‌و‌کار مسئول آن است، حفظ حریم خصوصی کارمندان یک اولویت مهم است. به دلیل این که سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای از ارتباطات موبایل استفاده می‌کنند باید شرایطی که حریم خصوصی کارمندان در آن رعایت شود مهیا گردد. با استفاده از نکسفون پرو زمانی که خارج از دفتر یا در خانه کار کنید می‌توانید از طریق اپلیکیشن نکسفون و با همکاران و مشتریان در ارتباط باشد. در تماس تلفنی با استفاده از اپلیکیشن نکسفون، مشتریان اطلاعات شخصی کارمندان (نظیر شماره همراه) را نخواهند دید بلکه پروفایل تجاری کارمند قابل رویت برای مشترک است.که تجربه بسیار حرفه‌ای را برای هر دو طرف ایجاد می‌شود. نکسفون سرویس تلفن سازمانی یکپارچه است که برای اولین بار در ایران مبتنی بر سرورهای ابری رسپینا راه‌اندازی شده است.  

اپلیکیشن نکسفون پرو

 اپلیکشن نکسفون به مدیران و کارمندان این امکان را می‌دهد که از راه دور و تنها با نصب اپلیکشن نکسفون بر روی تلفن همراه خود قادر به همکاری و ارتباط با افراد در داخل سازمان باشند. اپلیکیشن نکسفون برای نصب و استفاده بر روی هر دو سیستم عامل iOS و Android طراحی شده است و با نصب آن ارتباطی یکپارچه و بدون وقفه از راه دور امکانپذیر می‌شود.

مزیت‌های اپلیکشن نکسفون پرو:

  • تماس مستقیم با شماره‌های داخلی
  • امکان ساخت دفترچه تلفن
  • دسترسی از طریق پنل وب و اپلیکیشن
  • بدون محدودیت جغرافیایی
  • چت درون سازمانی
  • کنفرانس صوتی
  • انتقال تماس یا call forwarding

برای دریافت اطلاعات بیشتر یا دریافت نسخه دمو سرویس تلفن ثابت سازمانی نکسفون پرو با شماره ۹۱۰۷۷۷۷۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا فرم زیر تکمیل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

فرم مشاوره رایگان

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *