Skip to main content

عصر اینترنت و پیشرفت فناوری و تاثیر آن بر کسب و‌کارها

امروزه بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ شاهد انقلاب در عرصه‌ی اطلاعات و ارتباطات هستیم. در عصر اینترنت، تلفن همراه، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی، کارآفرینی و کسب و کارها بیشترین میزان تحول را داشته‌اند.

رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارها با استفاده از نیروی دورکار و دفاتر کار مجازی

‌ طی سال‌های اخیر با درک مزیت‌های دورکاری برای کسب‌وکارها و کارمندان، تعداد افراد و کسب‌وکارهایی که ترجیح می‌دهند به صورت دورکاری با یکدیگر همکاری نمایند، در جهان رو به افزایش است.

آیا سرویس تلفن سازمانی مبتنی بر سیپ ترانک مناسب کسب‌وکار شماست؟

امروزه روش‌های ارتباطی و سرویس‌های تلفن سازمانی برای کسب‌وکارها حائز اهمیت بسیار است. کسب‌وکارها به دنبال سرویس‌های تلفنی هستند که دارای امنیت بالا، قابلیت اطمینان و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها شوند.

8 اشتباه رایج در بهره‌گیری از تکنولوژی VoIP برای تلفن ثابت سازمانی

VoIP یا Voice over IP تکنولوژی انتقال صدا روی بستر شبکه است که امکان انتقال هم‌زمان مکالمات تلفنی بر روی شبکه دیتا را روی بستر شبکه IP فراهم می‌آورد. VoIP روشی برای تبدیل سیگنال‌های آنالوگ صوت به داده‌های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل می‌شوند.

سرویس تلفن سازمانی مناسب استارتاپ‌ها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

آیا شیوه‌های ارتباطی گذشته پاسخ‌گوی نیازهای استارتاپ‌ها و شکل‌های نوین سازمانی هست؟  استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک با توجه به ماهیت و ویژگی‌های خاص خود نیاز به شیوه‌های ارتباطی نوین و بروزتری دارند.

راهنمای انتخاب سرویس تلفن ثابت سازمانی

تلفن مهم‌ترین ابزار ارتباطی یک کسب‌وکار با مشترکان است و هر کسب‌وکاری که قطع شدن سیستم تلفن را تجربه کرده باشد؛ به‌خوبی به این مهم واقف است که خسارت ناشی از آن غیرقابل‌جبران است چراکه قطعی سرویس تلفن سازمانی مهم‌ترین سرمایه‌ی یک کسب‌وکار یعنی اعتماد مشتریان را خدشه‌دار می‌کند.

Hosted PBX، سرویس تلفن اینترنتی مناسب برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک

روش‌های ارتباط مشتریان با کسب‌و‌کار و بالعکس به هیچ وجه نباید دست‌کم گرفته شود. این ارتباطات تاثیر زیادی بر ایجاد تصویر مناسب از برند در ذهن مشتریان خواهد داشت.

انواع سرویس‌های تلفن ثابت ویژه سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها

در دهه‌های اخیر، سیستم‌های تلفنی تجاری متنوع و پیچیده‌ای به بازار عرضه‌شده‌اند. در همین زمان سیستم‌های چندخطی سنتی به تلفن‌های دیجیتالی تبدیل شده است‌ و خدمات VoIP به سرعت در حال گسترش است. اما انتخاب مناسب‌ترین سیستم تلفن ثابت برای یک کسب‌وکار، کاری دشوار، وقت‌گیر و پیچیده است.

7 مزیت استفاده از تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر Hosted PBX

سیستم تلفن سازمانی، نقش تعیین‌کننده در چابکی و بهره‌وری سازمان دارد و به دلیل کاربرد آن در ارتباط با مشتریان در رضایت مشتری و در نهایت تصویر برند سازمان نیز تاثیرگذار است. در نتیجه هرگونه مشکل و اختلال در آن می تواند آسیب‌های بزرگی به سازمان وارد آورد.

تکنولوژی ابری (Cloud)

تکنولوژی ابری (Cloud) روشی است برای ارائه خدمات فن‌آوری اطلاعات (IT) که در آن منابع و اطلاعات از طریق ابزارهای مبتنی بر وب و اپلیکیشن از اینترنت به کاربر ارائه می‌شود. امروز شرکت‌ها و سازمان‌های متعددی در حال حرکت به‌سوی بهره‌مندی از تکنولوژی ابر (Cloud) هستند. مزایای سرویس‌های مبتنی بر تکنولوژی ابر (Cloud) می‌تواند نیازهای زیرساختی و پایه‌ای‌ سازمان‌ها را با توجه به ویژگی‌هایی که دارد مرتفع سازد.

۱۰ دلیل برای مهاجرت به Hosted-PBX

سیستم‌های تلفن سازمانی سنتی نیاز به استقرار تجهیزات پیچیده‌ای در دفتر مشترک دارند، در صورت نیاز به نصب یک ویژگی جدید و یا توسعه سیستم مستلزم حضور افراد متخصص در محل شرکت است؛ اما مشترکین سرویس‌های تلفنی HOSTED PBX بدون مشکلاتی از خرید تجهیزات، توسعه سیستم و پشتیبانی‌های فنی به سیستم تلفن ثابت کاملی دسترسی دارند. مزایای HOSTED PBX فراتر از صرفه‌جویی در هزینه‌ها است که در این اینفوگرافیک به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم.

چرا باید سراغ نسل جدید تلفن‌های سازمانی برویم؟

توسعه‌ی فضای ابری Cloud-based و ترویج آن میان افراد و سازمان­‌ها  تاکنون تأثیر عمیقی بر حوزه‌ی کسب‌وکار داشته و حرکت سازمان‌ها به سمت استفاده از این فضا در راستای تسهیل امور ارتباطی، انقلابی در امکانات و ویژگی‌های تلفن سازمانی پدید آورده ‌است.

PBX چیست؟

PBX، مخفف Private Branch Exchange، سیستم تجاری ارتباطات سازمانی است که تماس‌ها را هدایت کرده و سوئیچینگ بخش‌های مختلف درون سازمان‌ها را ممکن می‌سازد.

-